Serveis de restauració al campus a partir del 15 de març

15/03/2021 | SCP

S'amplien gradualment els serveis d'hostaleria que es presten dins del Campus de la Universitat Jaume I a partir del 15 de març, d'acord amb les restriccions adoptades per les autoritats competents per a fer front a la pandemia de COVID-19.

Els serveis i horaris seran els següents:

• Cafeteria de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals: de dilluns a divendres, de 8 a 18 h.
  • Cafeteries de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i de la Facultat de Ciències de la Salut: de dilluns a divendres, de 8 a 16 h.
  • Quioscos del Jardí dels Sentits: de dilluns a dissabte, de 9 a 18 h.
  • Restaurant  de l'Àgora, de dilluns a divendres, de 8 a 18 h, i els dissabtes, de 9:30 a 13:30 h.

Aquests serveis i horaris es podran ampliar o reduir en funció de l'evolució de la pandemia i de les mesures que adoptin les autoritats competents.

Comissionat de la rectora per a l'adaptació a la nova normalitat