24/01/2024 | FCHS

Recurs d'imatge exposicio-projecte-memoria index

Projecte memòria urbana immaterial de Castelló

L'exposició «La ciudad y la memoria colectiva», que es pot visitar fins al 28 de gener en la seu de la Fundació Dávalos-Fletcher, recull el resultat del projecte.

Recurs d'imatge pista-atletisme index

Pista d’atletisme

La millora d’aquesta instal·lació esportiva se suma a altres iniciatives ja impulsades per l’UJI tant en l’àmbit formatiu com en la promoció de la pràctica esportiva al campus.

Recurs d'imatge investigacio-laela index

Beneficis plurilingüisme

L’estudi del grup de Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa ha demostrat que els programes educatius plurilingües faciliten l’aprenentatge de llengües i continguts.

Recurs d'imatge bones-practiques-investigacio-dret index

Bona pràctica d’investigació inclusiva: lluita contra el tràfic d’éssers humans

Les professores Auxiliadora Sales i Reina Ferrández han realitzat un estudi sobre l’estat de la investigació inclusiva en la universitat. En aquest vídeo, la codirectora del Centre d’Estudis sobre Administració de Justícia, Andrea Planchadell, explica com s'ha incorporat la participació d’agents del sistema judicial, policial i dels serveis socials en l’anàlisi dels aspectes processals de major transcendència en la lluita contra el tràfic d’éssers humans.

Recurs d'imatge exposicio-servei-esports index

Exposició SE-UJI

La rectora Eva Alcón ha inaugurat aquesta activitat amb motiu del trenta aniversari de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge divulgacioprehis index

Viatge a la prehistòria de Castelló : "El Prat de Cabanes, un sitjar de fa 5000 anys"

El Prat de Cabanes és un jaciment que se situa a la mateixa línia de costa i junt als aiguamolls del parc natural del Prat de Cabanes-Torreblanca. Es tracta d’un important jaciment del neolític final-calcolític, format per centenars de sitges i cubetes excavades sobre la duna fòssil plistocènica. L’any 2003 es va fer una curta campanya d’excavacions des del Museu de la Valltorta. Des de l’any 2020 s’han continuat les excavacions, per part d’un equip d’arqueòlegs dirigit per Gustau Aguilella des del Servei d’Arqueologia de la Diputació de Castelló.

II Cicle de Conferències Escola de Formació Esportiva sportsalut index

II Cicle de Conferències Escola de Formació Esportiva

L'Escola de Formació Esportiva inicia el II Cicle de Conferències amb jornades i conferències d'accés lliure i gratuït que són d'interés per a tots els professionals i alumnat que tenen relació amb l'esport.

Sala Caligari presenta El Nom Propi caligari index

Sala Caligari presenta El Nom Propi

Espai de pensament sobre cinema, sèries i fotografia, organitzat pel grup d'investigació IRMA VEP, dirigit  a l'estudiantat del grau en Comunicació Audiovisual, a la comunitat universitària i al públic en general.

Recurs d'imatge ManifestGaza index

Manifest Gaza

El Consell del Departament d'Història, Geografia i Art ha aprovat el passat 22 de març 2024, fer pública la següent declaració en relació a les massacres que s'estan produint a Gaza.

Recurs d'imatge vicent-andres-estelles index

Vicent Andrés Estellés. La veu d'un poble

El 15 d'abril la FCHS va celebrar el Dia del Llibre amb un acte dedicat a la figura de Vicent Andrés Estellés amb motiu del centenari del seu naixement.

Recurs d'imatge accio-comic-jabalina index

Acció social i memòria en el còmic. María La Jabalina

El 16 d'abril la FCHS va celebrar el Dia del Llibre amb la presentació del còmic "María la Jabalina" de Cristina Durán i Miguel Ángel Giner

Portada ESFEconferencia index