Curs de gènere als centres (2 crèdits ECTS)

05/10/2018 | FCHS

Us recordem que el proper dia 10 d'octubre finalitza el termini de matrícula del Curs de gènere als centres (2 crèdits ECTS) per a l'estudiantat de tota la Universitat Jaume I, organitzat des de la Unitat d'Igualtat, les facultats i l'Escola.

La data d'inici del curs és el 15 d'octubre (10 sessions de dues hores).

Estructura del curs

El curs consta de dos mòduls, un mòdul comú per als quatre centres (1 crèdit) i un altre d'específic per a cadascun dels centres (1 crèdit). L’alumnat pot matricular-se, a més a més, dels cursos específics de la resta de centres que li resulten d'interés, sempre que ja s'haja matriculat del modul comú i del mòdul específic d'un mateix centre.

Exemple:

A es matricula del mòdul comú i del mòdul específic de la FCHS i, a més, del mòdul específic de la FCS i la FCJE.

C es vol matricular del mòdul específic de la FCHS, però li va millor l'horari de l'ESTCE: es matricula del mòdul comú i el mòdul específic de l'ESTCE, on cursa 10 sessions, i del mòdul específic de la FCHS, on només cursa 5 sessions.

Inscripcions: http://inscripcio.uji.es/,  del 15 de setembre al 10 d'octubre de 2018.

Horaris dels diferents cursos per centre:

CENTRE CURSOS DIA HORA PREU CRÈDITS ECTS
FCHS MÒDUL COMÚ: Introducció a la perspectiva de gènere i als feminismes (FCHS) Dilluns 15-17 10 € 1
MÒDUL ESPECÍFIC: Gènere i societat (FCHS) Dilluns 15-17 10 € 1
ESTCE MÒDUL COMÚ: Introducció a la perspectiva de gènere i als feminismes (ESTCE) Dimarts 13-15 10 € 1
MÒDUL ESPECÍFIC: Gènere i tecnologia (ESTCE) Dimarts 13-15 10 €
FCJE MÒDUL COMÚ: Introducció a la perspectiva de gènere i als feminismes (FCJE) Dimecres 13-15 10 € 1
MÒDUL ESPECÍFIC: Gènere, igualtat i dret anti-discriminatori (FCJE) Dimecres 13-15 10 € 1
FCS MÒDUL COMÚ: Introducció a la perspectiva de gènere i als feminismes (FCS) Dijous 13-15 10 € 1
MÒDUL ESPECÍFIC: Gènere i salut (FCS) Dijous i dilluns 13-15 10 € 1
Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials