Com l'any passat hem col·laborat amb el Servei de Publicacions i Comunicacions a l'hora de subministrar la informació dels plans d'estudis en tríptics i en tot el que se'ns necessite, inclòs el “Marquèting Directe”.
La Universitat Jaume I ha estat present en diferents jornades i fires d’informació i orientació, en un gran nombre de localitats més enllà del que es pot considerar l’àrea d’influència de la Universitat.
Amb la finalitat d’estar informats de totes les novetats i també per tal d’intercanviar experiències amb altres universitats el personal d’informació i orientació de l’UJI va assistir al l'encontre organitzat per el Grup de Serveis d’Informació i Orientació Universitària (SIOU), aquest encontre es va celebrar a València els dies 10, 11 i 12 de maig de 2017, la universitat responsable va ser la Universitat de València, amb el nom de “La dinamización de los estudiantes: un reto para los SIOU». Des de juny de 2016 es la Universitat Jaume I qui coordina a aquest grup .
La Universitat Jaume I (USE-Informació i Servei de Comunicació i Publicacions) forma part del grup de treball SIOU «Feria Virtual», la seva finalitat és dissenyar l'estructura i continguts de la primera fira virtual espanyola i establir els mecanismes de difussió a partir de la proposta presentada per el Grup Coordinador de SIOU.
Al mes de novembre de 2014 la Universitat Jaume I forma part d'un altre grup de treball del grup SIOU, el nom d'aquest grup és: «Guias y herramientas para la orientación universitaria»
D’altra banda en la Universitat Politècnica de València es van celebrar el 20 de novembre de 2016 les XVI Jornades d’Orientació a les quals va assistir personal d’informació de l’UJI. En aquesta edició es van tractar entre altres les novetats en l'accés a la universitat i normatives pròpies de la UPV.
Finalment, la majoria del personal d'informació i orientació va assistir als següents cursos de formació específics.
També va rebre formació sobre diferents temàtiques assistint a cursos més generals ofertats per l'àrea de formació del Servei de Recursos Humans de la Universitat.
Les sol·licituds d’informació ateses a InfoCampus de l’1 de juliol de 2016 al 30 de juny de 2017 han estat en total 74.388, d’aquestes 34.999 van ser en persona, 28.225 per telèfon, 9.650 per correu electrònic, 1.514 mitjançant la bústia institucional de consultes, queixes, suggeriments i felicitacions.
Aquestes dades fan referència al nombre de persones que han plantejat consultes d’informació.
D’altra banda des de InfoCampus es gestiona la base de dades d’habitatge de l’UJI per tal de donar difusió a ofertes de pisos en lloguer o compartir. Durant el període de temps de l’1 de juliol de 2016 i 30 de juny de 2017 aquesta base de dades ha rebut 41.862 consultes. En aquest període s’han introduït 351 ofertes noves i se n’han modificat 2.722.
El personal que treballa en informació també gestiona i modera la base de dades del Tauler d’anuncis que conté els tipus d’ofertes següents: audiovisuals, compra-venda, esports, informàtica, treball (oferta/demanda)..., en el mateix període de temps aquesta base de dades ha registrat 1.049 accessos, s’han introduït 115 ofertes noves i 245 han estat modificades.
Finalment mitjançant la base de dades del Rodador, que conté convocatòries de beques, premis, congressos i cursos... s’ha donat difusió al voltant de 469 convocatòries.