La web de l'Oficina Tècnica d'Obres i Projectes incorpora un perfil específic per a la gestió energètica

03/07/2018 | OTOP

L'aplicació de Siemens Navigator, personalitzada per l'empresa Siemens a les necessitats específiques de la Universitat Jaume I, recull la informació de tots els comptadors de la Universitat, tant de consum elèctric, com de gas i aigua. La jerarquia establida, permet obtenir informes i gràfics de consums i costos a diferents nivells de detall.

L'apartat de consums mensuals, recull les lectures de cadascun dels dies del mes dels comptadors principals del campus, per a cada tipus d'energia, i extableix una gràfica de consum diari durant tot el mes. L'apartat de costos mensuals inclou aquesta mateixa informació en euros.

L'apartat de consums anuals, reflecteix les lectures resumides de tot un mes i les compara amb els altres mesos de l'any. Fa el  el mateix en euros en l'informe de costos anuals.

L'apartat d'evolució anual dels consums energètics estableix una comparativa des de l'any 2015 al 2018 per a cada tipus d'energia i mes. L'apartat d'evolució anual de costos energètics recull aquesta informació en euros.

L'apartat d'informes anuals, inclou des de l'any 2015, l'informe anual que ha elaborat l'OTOP en col·laboració amb el Vicerectorat de Campus, Infraestructures i Noves Tecnologies, el qual s'ha presentat cada any a la Comissió d'Assumptes Econòmics de la Universitat. Aquest informe inclou un resum detallat de la gestió energètica realitzada durant tot l'any i la seua evolució al llarg de diversos anys.

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes