Gestió del Patrocini i Mecenatge en les Organitzacions: Com Patrocinar i Com Captar Fons Cursos de Formació Permanent. Curs 2023/2024

28/09/2023 | ODE
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Fullet informatiu

Aquest curs forma part de la programació de l'Escola de Formació Esportiva de l'UJI (ESFE)

Director: Guillermo Sanahuja Peris (Departament de Ciències de la Comunicació, guillermo.sanahuja@uji.es)

Codirector: Juan Salvador Pérez Villanueva (Cap del Servei de Comunicació i Publicacions de l'UJI, juansa.perez@uji.es)

Càrrega lectiva: 4 crèdits ECTS

Aquest curs compta amb el reconeixement de 2 crèdits optatius per a graus UJI.

Consulta en el Llistat d'activitats extraacadèmiques amb reconeixement de crèdits si aquest curs compta amb aquest reconeixement en un grau UJI, i si escau, comprova el nombre de crèdits reconeguts. 

Modalitat: híbrida

Import de matrícula: 456 € públic general, 431 € estudiantat UJI i AlumniSAUJI Premium.

Dates de realització: 09/11/2023 al 19/12/2023

Horari: 10 sessions de 4 hores. Dimarts i Dijous de 16 a 20 hores.

Certificació: certificat d'un curs de formació permanent emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.


Informació acadèmica: Guillermo Sanahuja Peris, gsanahuj@uji.es

Programa: ¿Què aprendrem?

  1. A dissenyar un pla de captació de fons per a l'entitat patrocinada
  2. A dissenyar un pla de patrocini i mecenatge per a l'entitat patrocinadora
  3. A utilitzar eines i récnicas de fundraising per a entitats no lucratives
  4. A elaborar dossiers de patrocini i mecenatge
  5. Experiències reals amb empreses, clubs i entitats no lucratives

 

Sistema d'avaluació:

Per a aconseguir la categoria d'apte “” en el curs s'haurà d'assistir al 80% de les sessions i lliurar amb una qualitat acceptable el treball acadèmic.

L'enunciat del treball acadèmic s'exposarà en la primera sessió del curs.

Els criteris d'avaluació d'aquest treball pràctic seran:

  • Lliurament en el termini proposat.
  • Rigor en el plantejament de les diferents fases del pla.
  • Qualitat formal del pla.
  • Originalitat, creativitat i innovació que conté el pla.

 

Professorat:

Fernando Lobón, Director d'Acion Press

Fernando Morón, Associació Espanyola de Fundraising

Juansa Pérez, director del Servei de Comunicació de la Universitat Jaume I

Guillermo Sanahuja, professor i investigador de la Universitat Jaume I

Paloma Masó, directora de relacions externes del Vila-real CF

Pascual Martínez, director del Passport Màrqueting

Silvia Bueso, Consultora de Fundraising

 


PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Preinscripció: del 28 de setembre al 26 d'octubre de 2023 entrant en la web PREINSCRIPCIÓ ONLINE
Les persones externes a l'UJI han de presentar el seu DNI per registre telemàtic, mitjançant una sol·licitud genèrica dirigida a aquesta OFICINA D'ESTUDIS. Pots fer-ho punxant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica

Data d'admissió: 27 d'octubre. S'enviarà un correu electrònic per a comunicar si s'ha acceptat la preinscripció o si s'ha denegat.

Període de pagament de matrícula: del 27 d'octubre fins al 2 de novembre. S'enviarà un correu electrònic amb l'enllaç per a accedir a la pàgina segura de pagament de la matrícula (el pagament es realitzarà amb una targeta bancària).

Import de matrícula: 456 € públic general, 431 € estudiantat UJI i AlumniSAUJI Premium.

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis