Informació del tractament: Línia Ètica
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió de la Línia Ètica. |
Legitimació | Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. |
Destinacions | No se cediran les dades a terceres parts llevat que resulte necessari per a l'adopció de mesures disciplinàries o per a la tramitació dels procediments judicials que, si escau, procedisquen. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U096 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió de la Línia Ètica. La Línia Ètica és un canal confidencial -no anònim- per a comunicar conductes dutes a terme a la Universitat Jaume I que puguen resultar contràries al Codi Ètic, el Codi de Bones Pràctiques en Investigació i Doctorat i els principis o regles ètiques i de bon govern. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Les dades personals es conservaran únicament durant el temps imprescindible per a decidir sobre la procedència d'iniciar una investigació sobre els fets denunciats.
En tot cas, transcorreguts tres mesos des de la introducció de les dades, es procedirà a la seua supressió del sistema, llevat que la finalitat de la conservació siga deixar evidència del funcionament de la Línia Ètica de la Universitat. Les denúncies a les quals no s'haja donat curs solament podran constar de forma anonimitzada.
Transcorregut el termini esmentat en el paràgraf anterior, les dades podran continuar sent tractades, per l'òrgan al qual corresponga la investigació dels fets denunciats, no conservant-se en el propi sistema. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
El tractament és necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable al responsable del tractament, establerta en l'article 39 de la Llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari, i en l'article 62 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
No se cediran les dades a terceres parts llevat que resulte necessari per a l'adopció de mesures disciplinàries o per a la tramitació dels procediments judicials que, si escau, procedisquen.
La Universitat Jaume I té albergats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis en el núvol, comptant tots ells amb les garanties adequades d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |
Quines categories de dades tractem? |
1. Dades de la persona comunicant: nom i cognoms, NIF, NIE o passaport i almenys un mitjà de contacte, número de telèfon o correu electrònic. 2. Identificació de la persona o les persones afectades per la comunicació: cal indicar la major quantitat de dades possible per a permetre’n la identificació (nom i cognoms, càrrec, etc.). 3. Exposició dels fets de la manera més detallada possible. 4. Documentació, si escau. |