Informació del tractament: Universitat per a Majors
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió dels participants i activitats de la Universitat per a Majors. Difusió del programa. |
Legitimació | Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Consentiment. |
Destinacions | Les dades poden ser cecides a tercers, en casos de suport a la gestió d’ajudes i beques, com organismes i administracions públiques o empreses privades i únicament les dades necessàries per a eixa gestió de l’ajuda. També es poden cedir dades a empreses col·laboradores amb les que l’Universitat per a Majors contracte algun tipus de servei que siga propi de les seues activitats habituals. Les dades de salut proporcionades només se cediran en cas d'emergència i risc vital de la salut del propi interessat als serveis mèdics i d'urgència que el puguen atendre. Per a la difusió i promoció es pot publicar material audiovisual enregistrat durant les activitats realitzades. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U070 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió dels participants i les activitats a nivell acadèmic, administratiu i econòmic del programa de la Universitat per a Majors de l'UJI. Suport a la gestió d’ajudes o subvencions i organització d’events per a la comunitat del programa. Creació d’estadístiques, enquestes, millora de la qualitat i controls de compliment normatiu. Difusió del programa i promoció de l’UJI. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Les dades personals proporcionades es conservaran mentre es mantinga el vincle amb la Universitat Jaume I. Les dades corresponents a la gestió acadèmica d'expedients es mantindran mentre l'UJI siga custòdia dels mateixos. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en la necessitat per complir una missió realitzada en interès públic, establerta en la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Per al tractament de les gravacions audiovisuals la base legal és el vostre consentiment. En el cas que no en consentiu el tractament, si durant una activitat es prenen imatges podreu absentar-vos temporalment. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
Les dades poden ser cecides a tercers, en casos de suport a la gestió d’ajudes i beques, com organismes i administracions públiques o empreses privades i únicament les dades necessàries per a eixa gestió de l’ajuda. També es poden cedir dades a empreses col·laboradores amb les que l’Universitat per a Majors contracte algun tipus de servei que siga propi de les seues activitats habituals. Les dades de salut proporcionades només se cediran en cas d'emergència i risc vital de la salut del propi interessat als serveis mèdics i d'urgència que el puguen atendre. Per a la difusió i promoció es pot publicar material audiovisual enregistrat durant les activitats realitzades.
La Universitat Jaume I té allotjats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis al núvol, tenint tots ells les garanties necessàries d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |
Quines categories de dades tractem? |
Per a estudiants: Dades identificatives com el nom i cognoms, adreça, telèfon, correu electrònic, data de naixement, nacionalitat, l'enregistrament de comentaris i la sea imatge i veu en docència online, dades d'estudis, dades economiques (per a les beques i ajudes), dades socials i dades de salut bàsica (aquelles que puguen afectar a la realització de la docència i activitats). Per als professors i personal auxiliar: Dades identificatives com el nom i cognoms, adreça, telèfon, correu electrònic, data de naixement, nacionalitat, l'enregistrament de comentaris i la sea imatge i veu en docència online, dades d'estudis, dades laborals. Per a persones intreressades en el programa: Dades identificatives com el nom i cognoms, adreça, telèfon, correu electrònic, data de naixement. |