Informació del tractament: Personal
Informació bàsica sobre protecció de dades
Responsable del tractament | Universitat Jaume I |
Finalitat del tractament | Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I. |
Legitimació | Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic. Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana. Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors. Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. |
Destinacions | Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament. |
Drets | Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15. |
Informació addicional | Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?t=U017 |
Informació detallada sobre protecció de dades
Quin és l'òrgan responsable del tractament de les vostres dades? |
Identitat: Universitat Jaume I Servei de Recursos Humans Adreça postal: Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana Telèfon: 964728000 Adreça electrónica: secgen@uji.es Contacte DPD: protecciondatos@uji.es |
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? |
Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I. Difusió d'informació rellevant en matèria laboral, formativa o sindical. Control horari del personal. Control d'accés i ús de recursos electrònics en línia. Elaboració d'informes, estadístiques, indicadors en matèria laboral i controls de compliment normatiu. |
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació.
Les dades econòmiques d'aquesta activitat de tractament es conservaran a l'empara del que es disposa en la llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària. |
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? |
La legitimació es basa en l'exercici de poders públics establerts pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic (personal docent i investigador que forma part dels cossos i escales de l'Administració General de l'Estat), la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana (Personal que pertany a cossos i escales de la pròpia Administració universitària) i el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors (personal laboral). Per a la gravació de proves orals, incloses les defenses de TFG i TFM, la legitimitat es basa en l’article 29.3 del Reial decret 1791/2010, de 30 de desembre, pel qual s’aprova l’Estatut de l’estudiant universitari. La comunicació de dades del professorat per a processos selectius al ministeri amb competències en matèria d'universitats es fa per obligació legal a l'empara de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic i de la Llei Orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari. La comunicació de les seues dades personals és un requisit obligatori per a poder formalitzar els seus vincles amb la Universitat Jaume I i per a realitzar la correcta gestió administrativa i econòmica derivada. |
A quines destinacions es comunicaran les vostres dades? |
- A altres universitats o centres educatius amb els quals s'acorde, mitjançant conveni, la impartició de titulacions compartides. - Agència Estatal d'Administració Tributària. Dades per a les retencions tributàries. - Tresoreria General de la Seguretat Social. Pagament de quotes. - Entitats financeres. Pagament de nòmines. - Òrgans judicials. Processos d'investigació amb motiu d'una inspecció laboral o per a l'execució dels procediments contenciós-administratius o laborals. - Entitat a qui s'encomane la gestió en matèria de riscos laborals. - Publicacions de dades en compliment d'una disposició legal com, per exemple, la normativa de transparència. - Comunicacions de còpia de contracte a entitats sindicals. - La defensa pública de TFG i TFM en línia es pot transmetre per videoconferència, amb imatges i vídeo dels assistents.
La Universitat Jaume I té allotjats part dels seus sistemes d'informació en proveïdors de serveis al núvol, tenint tots ells les garanties necessàries d'acord amb la legislació vigent en matèria de protecció de dades personals. |
Quins són els vostres drets? |
• Qualsevol persona té dret a obtindre confirmació sobre si a la Universitat Jaume I estem tractant dades personals que la concerneixen o no. • Les persones interessades tenen dret a accedir a les seues dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguen necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 18 del RGPD les persones interessades poden sol·licitar la limitació del tractament de les seues dades. En aquest cas, únicament es conservaran per a exercir o defensar reclamacions. • En virtut del dret a la portabilitat les persones interessades tenen dret a obtindre les seues dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a una altra persona responsable. • En determinades circumstàncies previstes en l'article 21 del RGPD, les persones interessades poden sol·licitar l’oposició al tractament, sempre que no hi haja motius legítims imperiosos per al tractament o per a exercir o defensar reclamacions. • En cas de que el tractament estiga legitimat pel consentiment de la persona interessada, aquesta té el dret a retirar el dit consentiment en qualsevol moment, sense que açò afecte a la licitud del tractament previ a la seua retirada.
Podeu exercir els vostres drets davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica) o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.
Podeu obtindre informació addicional sobre els vostres drets o presentar una reclamació, si ho considereu oportú, davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades. |
Quines categories de dades tractem? |
• Les proporcionades per la persona interessada, fins i tot l'enregistrament i difusió de comentaris i la seua imatge i veu en docència online o en actes públics de defensa de TFM i TFG. • Dades acadèmiques • Dades econòmiques • Dades laborals |