Taller Generació d’Aliances per una Comunicació Efectiva front la COVID-19

01/03/2023 | Càtedra Cooperació i Desenvolupament Sostenible

El 8 de novembre es planteja aquest taller com a continuïtat del treball desenvolupat en el Seminari virtual Generació d’Aliances front la COVD-19 en el que s’identificaren diferents vies d’actuació per a la promoció de la vacunació. Entre elles, la promoció d’informació accessible, confiable i objectiva.

Aquesta activitat s’emmarca dins de les propostes de la Càtedra 2019, creada arrel del Conveni de Col·laboració de la Universitat Jaume I amb la Generalitat Valenciana, concretament amb la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

Organitza: Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible

Cofinancia: Generalitat Valenciana- Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica

Modera: Rosa Ana Peris Pichastor, Doctora en Psicologia Social de la Universitat Jaume  experta en dinàmiques de grup

Contacte: catedracooperacio@uji.es