UJI
  • Càtedra AECA Carlos Cubillo de Contabilidad y Auditoría i Auditoria

La professora i investigadora Flora Muiño ha sigut l'encarregada d'impartir el seminari «Rewards to university investment in research» organitzat en l'UJI per la Càtedra AECA Carlos Cubillo de Contabilidad y Auditoría i Auditoria (capítol espanyol).

• Horizon Europe 2021-2027

Desenvolupament sostenible i clima, digitalització en tots els sectors i construir una economia baixa en carboni en són algunes de les prioritats.

• Aula Zschimmer & Schwarz España de Química Sostenible i Circular de l'UJI

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i els directors generals de Zschimmer & Schwarz España Pedro Hernández i Carlos Vivas han signat hui el conveni de col·laboració pel qual es crea l'Aula Zschimmer & Schwarz de Química Sostenible i Circular de l'UJI, en un acte celebrat a la seu de l'empresa a Vila-real.

• Taula redona Càtedra Prospect CV 2030

Eva Alcón, rectora de la Universitat Jaume I i presidenta de la Conferència de Rectores i Rectors de les Universitats Públiques Valencianes (CRUPV), ha participat avui en una taula redona, organitzada per la Càtedra Prospect CV 2030 de la Universitat de València a la seu de la Fundació Universitat-Empresa ADEIT.

• Festa de l'Esport

En la festa s’han lliurat els trofeus als campions i campiones de lliga de les competicions internes que han comptat amb la participació de més de 1.643 jugadors i jugadores. L’UJI reconeix l’esforç dels esportistes universitaris en la Festa de l’Esport

• Càtedra AVANT (Agenda Valenciana Antidespoblament)

La província de Castelló és la que presenta una situació més preocupant en el conjunt de la Comunitat Valenciana, amb un total de 79 pobles inclosos en la llista de municipis en risc de despoblació.

• Transició energètica

Eduard Calvo, professor agregat del departament de Direcció de Producció, Tecnologia i Operacions de l'IESE, ha insistit en el gran canvi que la digitalització introdueix en la cadena econòmica.