Contractació

15/09/2016 | SCAG
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El Servei de Contractació i Assumptes Generals, que és l'encarregat de tramitar els expedients de contractació administrativa i contractació privada de gestió centralitzada, també intervé en algunes matèries relacionades amb societats mercantils i té assignades funcions relatives a assumptes generals de la Universitat. 

L'any 2012 es va iniciar la implantació de mitjans electrònics en la contractació; l'any 2015 s'ha tramitat un expedient d'obres amb l’obligatorietat de presentar la documentació i de comunicar amb la Universitat Jaume I exclusivament per mitjans electrònics, mitjançant la plataforma VortalGOV. 

Expedient OB/1/15 Obres de construcció de la Facultat de Ciències de la Salut -Fase I- Mòdul MD0 y MD1 de la Universitat Jaume I de Castelló. Import de licitació: 17.754.120,80 euros.

Així mateix, s'han tramitat 52 expedients de contractació de serveis i 19 de subministraments.

A més, s'han tramitat 2 expedients per a l'autorització d'ocupació temporal d'espais de l'edifici Espaitec 1 i Espaitec 2, i 1 expedient per l'arrendament de locals de l'àrea de serveis comuns.

L'any 2016, i fins al 12 de juliol, s'han iniciat 29 expedients de serveis i 10 de subministraments.

Expedients de contractació de subministraments i serveis de l'any 2015.

 

 

Informació proporcionada per: Servei de Contractació i Assumptes Generals