Formació de tècnics en matèria esportiva

01/10/2015 | Campus Obert

L’objectiu principal d’aquest programa és contribuir a la formació dels tècnics de les diferents activitats esportives del municipi de Vinaròs per a fer un reciclatge en diferents temes d’interès per al seu desenvolupament laboral. La formació s’adreça a tècnics i persones vinculades al món de l’esport en disciplines com el bàsquet, el futbol, el rugbi o el futbol americà.

Nombre màxim d’alumnes: 25

Inscripció: fins al 15 d’octubre de 2015

Preu: 18 euros, públic en general. 50% de descompte per a l’alumnat de l’UJI i membres de SAUJI.

Lloc: Pavelló poliesportiu municipal de Vinaròs (Av. de Tarragona, s/n)

16 d’octubre de 2015. - Horari: de 16 a 20 h

Esport base i aspectes educatius relacionats amb la psicomotricitat.

17 d’octubre de 2015. - Horari: de 9 a 13 h

Activitat física i salut en xiquets i xiquetes en edat escolar.

23 d’octubre de 2015. - Horari: de 16 a 20 h

Planificació i enfocament pedagògic de les sessions d’entrenament esportiu.

Professor: Óscar Chiva

24 d’octubre de 2015. - Horari: de 9 a 14 h

Psicologia esportiva: competició en edat infantil. Psicologia i aprenentatge motor en cicles de primària. Triangle socioeducatiu: xiquets, pares i monitors.

Professors: Mari Carmen Molés i Eduardo Morelló

La inscripció s’ha de realitzar a través de la pàgina web http://preinscripcio.uji.es/  El pagament s’ha de realitzar mitjançant targeta bancària. Si no es disposa d’usuari i de clau d’accés o es tenen problemes a l’hora de registrar-se per a accedir-hi, es pot contactar directament amb la Seu del Nord.

Certificat: se certificarà l’assistència al curs a les persones matriculades que assistisquen almenys al 80% de les hores de classe i firmen el control corresponent. En cap cas la formació implica una certificació vàlida professional.

Més informació:

Seu del Nord de l’UJI