Màster Universitari en Història de l'Art i Cultura Visual historia-art producte

Història de l’Art i Cultura VisualArts i Humanitats

El present màster té l’ambició de transmetre als graduats i graduades en Història de l’Art i altres disciplines afins el llegat de coneixement i habilitats elaborades per la disciplina en el seu segle i mig d’institucionalització acadèmica, l’adquisició de la qual resulta imprescindible per a comprendre i avaluar críticament tant l’objecte artístic com el seu procés de creació. Està dirigit a graduats i graduades interessats a orientar o perfeccionar la seua formació acadèmica i investigadora en les arts visuals, especialment en el context valencià, espanyol i hispanoamericà. El màster ofereix la possibilitat de realitzar pràctiques en empreses, institucions i centres d’investigació i entrar en contacte amb tècnics especialitzats que hi apliquen  els coneixements de la Història de l’Art.

Centre: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Màster Universitari
Duració
60 Crèdits
Places

Interuniversitari

Aquest màster està organitzat per diferents universitats espanyoles.

Formació permanent

Amplia la teua formació amb els ensenyaments propis i de formació permanent que t'ofereix l'UJI en totes les àrees de coneixement.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, coordinació del màster, etc.

Treball de Final de Màster (TFM)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFM, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors

Després del Màster

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest màster, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a la memòria, els sistemes de qualitat, informes, indicadors i satisfacció dels grups d'interés d'aquest máster

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest màster: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Recurs d'imatge accio imatgefons

Vols conèixer-nos?

Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries, per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de màster a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.