11/02/2020 | DPU

Convocatòria del Consell de Departament de Dret Públic

Per indicació de la directora del Departament, us convoque a la reunió del Consell de Departament número 125 que tindrà caràcter virtual, per la qual cosa, heu de respondre abans de les 10.00 hores del proper dimecres 18 de setembre. Us pregue que manifesteu el sentit del vostre vot. La falta de resposta s'entendrà com a abstenció (Cal votar mitjançant aquest enllaç)

Ordre del dia:

1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior, número 124 (s’adjunta).
  2. Valoració del projecte d’investigació de les beques de col·laboració del Ministeri 2019-2020. Aprovació, si escau, d’un projecte per a la concessió d’una beca de col·laboració amb el Departament de conformitat amb el que disposa la Resolució de 25 de juny de 2019, de la Secretaria d’Estat d’Educació i Formació Professional, por la que es convoquen beques de col·laboració d’estudiants en Departaments universitaris per al curs acadèmic 2019-2020.

D’acord amb la norma citada, «Els departaments universitaris valoraran el projecte de col·laboració a què es refereix l’article 8 d’esta convocatòria, amb una puntuació de fins a un màxim de 4 punts. En la valoració del projecte es tindrà en compte: - Contingut innovador del projecte, fins a 1 punt. - Aplicació del treball a desenvolupar tant en el propi departament como fora del mateix, fins a 1 punt. - Possible continuïtat en futurs projectes d’investigació, fins a 1 punt. - Introducció de les noves tecnologies en els mètodes de treball, fins a 1 punt». A la vista de la sol·licitud presentada per l’alumna Yaritza Marisol Riofrío Castillo, es proposa atorgar al projecte una valoració global de 4 punts.

S’adjunta la documentació aportada per l’alumna.

La secretària

Christa Madrid Boquin