Convocatòria 17 setembre 2021

21/10/2021 | DPR

Benvolguts/udes companys/es

La Direcció del Departament de Dret Privat us convoca a Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunir-nos presencialment, per a la qual cosa únicament us sol·licitem la vostra resposta, en cas d’haver-la, fins el dijous dia 17 de setembre de 2021 a les 9 hores. En cas de no rebre respostes entendre’m que el tots els punts s’aproven per assentiment.

1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.

2.- Aprovació, en el seu cas, de la proposta del perfil de una plaça de professorat contractat doctor interí en el Departament de Dret Privat, àrea de Història del Dret, y de la proposta de comissió que haurà de resoldre el concurs corresponent, de conformitat amb l’article 5.3 de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d’accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló, aprovada en Consell de Govern nº 4 de 30 de setembre de 2011 i modificada en Consell de Govern nº 24 de 24 de maig de 2012.

Perfil de la plaça:

Perfil docent:  Història del Dret i de les Institucions Jurídiques, Història del Dret Foral Valencià

Perfil investigador:  550612. Història del Dret i de les Institucions Jurídiques.

-President (per delegació de la Rectora):

Iciar Cordero Cutillas

-2 membres vocals designats pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça i arees afins:

Titular: Vicent García Edo, Professor Titular Història del Dret de la UJI

Suplent: Federico Arnau Moya, Professor Contractat Doctor Dret civil. UJI

Titular: Amparo Montañana Casani, Professora Titular de Dret Romà de la UJI

Suplent: Fernando Juan Mateu, Professor Titular de Dret Mercantil de la UJI.

-1 vocal nomenat pel Rectorat i designat pel Consell de Govern, de entre els 5 següents que proposa el Departament:

-Carmen Lázaro Guillamón, Professora Titular Dret Romà de la UJI

-Maria José Senent Vidal, professora Titular Dret Mercantil de la UJI

-Pilar García Trobat, Catedràtica Història del Dret, Universitat de Valeència

-Pascual Marzal Rodríguez, Catedràtic Història del Dret, Universitat de València

-Javier Palao Gil, Titular Història del Dret, Universitat de València

Suplents:

-Yolanda Blasco Gil. Titular Història del Dret, Universitat de València

- Maria Pilar Hernando Serra, Titular Història del Dret, Universitat de València

-Carlos Tormo Villalonga. Titular Història del Dret, Universitat de València

-Carmen Boldó Roda, catedràtica Dret Mercantil de la UJI

-Francisco Zamora Cabot, catedràtic Dret Internacional Privat de la UJI

3.- Aprovació, en el seu cas, de la proposta de Barem per a la categoria de professorat contractat doctor amb caràcter interí de l’Àrea de d’Història del Dret i de les Institucions Jurídiques.

Castelló de la Plana, 14 de setembre  de 2021

Federico Arnau Moya