Convocatòria 16 setembre 2020

19/10/2021 | DPR

Benvolguts/udes companys/es

La Direcció del Departament de Dret Privat us convoca a Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunir-nos presencialment, per a la qual cosa únicament us sol·licitem la vostra resposta, en cas d’haver-la, fins dimecres dia 16 de setembre de 2020 a les 9 hores.

En cas de no rebre respostes entendrem que els punts s’aproven per assentiment.

1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.

2.- Aprovació, si escau, de la proposta del Departament de Dret Privat que es concedisca el grau de doctor honoris causa per la Universitat Jaume I al Prof. Dr. Ignacio Arroyo Martínez, catedràtic jubilat de Dret Mercantil de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El text íntegre de la proposta, junt amb el curriculum vitae del Prof. Arroyo i les cartes de suport, el teniu a la vostra disposició a la Secretaria del Departament.

3.- Aprovació, si escau, de la proposta d’adhesió del Departament de Dret Privat a la proposta de l’Institut Universitari de Dret del Transport que es concedisca el grau de doctor honoris causa per la Universitat Jaume I al Prof. Stefano Zunarelli, catedràtic de Dret de la Navegació de la Alma Mater Studiorum - Università di Bologna.

El text íntegre de la proposta, junt amb el curriculum vitae del Prof. Zunarelli i les cartes de suport, el teniu a la vostra disposició a la Secretaria del Departament.

4.-  Aprovació, si escau, d’informe favorable sobre la sol·licitud de venia docendi presentada per la següent persona:  Albano Gilabert Gascón, amb DNI 20486346Q i contracte predoctoral del Departament de Dret Privat (FPI-UJI). Els crèdits sol·licitats per impartir docència durant el curs acadèmic 2020-2021 són 6.

La documentació justificativa de que el sol·licitant compleix els requisits per a demanar la venia, la teniu a la vostra disposició a la Secretaria del Departament.

5.-  Aprovació, en el seu cas, d’un projecte per a la concessió d’una beca de col·laboració presentada per Elena Berculean (Y0257376C), amb el títol de “Empresas y Derechos Humanos y la esclavitud moderna” de conformitat amb el que disposa la Resolució de 24 de juny de 2020, de la Secretaria d’Estat d’Educació i Formació Professional, per la que es convoquen 2.356 Beques de col·laboració en departaments universitaris per al curs acadèmic 2019-2020 destinades a alumnes que vagen a finalitzar els estudis de Grau o que estiguen cursant primer curs de Màsters universitaris oficials”.

D’acord amb la norma citada, «Els departaments universitaris valoraran el projecte de col·laboració a què es refereix l’article 8 d’esta convocatòria, amb una puntuació de fins a un màxim de 4 punts. En la valoració del projecte es tindrà en compte: - Contingut innovador del projecte, fins a 1 punt. - Aplicació del treball a desenvolupar tant en el propi departament como fora del mateix, fins a 1 punt. - Possible continuïtat en futurs projectes d’investigació, fins a 1 punt. - Introducció de les noves tecnologies en els mètodes de treball, fins a 1 punt».

A la vista de la sol·licitud presentada per l’alumna Elena Berculean, amb el títol de “Empresas y Derechos Humanos y la esclavitud moderna”  es proposa aprovar el projecte i atorgar-li  una valoració global de 4 punts.

La documentació aportada la teniu a la vostra disposició a la Secretaria del Departament.

S’estableix fins al dimecres 16 de setembre com a termini per manifestar explícitament la conformitat o disconformitat amb cadascuna de les propostes. En el cas de no remetre cap resposta s’entendrà que es dona la conformitat a la proposta.

Castelló de la Plana, 14 de setembre de 2020.

Federico Arnau Moya

Secretari del Departament de Dret Privat