Convocatòria 18 juny 2020

19/10/2021 | DPR

Benvolguts/udes  companys/es

La Direcció del Departament de Dret Privat us convoca a Consell Virtual de Departament, amb la fi de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunir-nos presencialment, per a la qual cosa únicament us sol·licitem la vostra resposta, en cas d’haver-la, fins dijous dia 18 de juny a las 9 hores.

En cas de no rebre respostes entendre’m que els dos punts de l’ordre del dia s’aproven per assentiment.

1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.

2.- Proposta de nomenament dels membres de la Comissió de Contractació per a dos places  de 6 hores (horari mati i vesprada) de professor associat en l´àrea de Dret civil (Codi de la plaça 18771) d’acord amb la RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2020, del Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoca concurs públic per a cobrir places de personal docent contractat a temps parcial (Convocatòria ordinària núm. I del curs acadèmic 2020/2021) publicada en el DOCV de 28-05-2020.

Es proposen les següents persones per a cobrir les places de la Comissió de Contractació:

A) Dos vocals de l’Àrea designats pel Departament:
                      -Titulars: Luis Martínez Vázquez de Castro i Iciar Cordero Cutillas.
                      -Suplents: Juan Manuel Badenas Carpio i Maria José Senent Vidal.

B) Un  vocal designat pel Rectorat entre tres proposats pel Departament. Es proposen les següents persones
                    -Titulars: Federico Arnau Moya, Fernando Juan Mateu i Achim Puetz.

-Suplents: Francisco Zamora Cabot, Agustín Viguri Perea i Iciar Cordero Cutillas.

Es proposa el dimecres 8 de juliol a les 9.30 per a reunir-se, en cas de ser aprovada, la Comissió de contractació.

3.- Proposta de nomenament dels membres de la Comissió de Contractació per a dos places  de 6 hores (horari mati i vesprada) de professor associat en l´àrea de Dret mercantil (Codi de la plaça 18772) d’acord amb la RESOLUCIÓ de 25 de maig de 2020, del Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoca concurs públic per a cobrir places de personal docent contractat a temps parcial (Convocatòria ordinària núm. I del curs acadèmic 2020/2021) publicada en el DOCV de 28-05-2020.

A) Dos vocals de l’Àrea designats pel Departament:
                      -Titulars: María Victoria Petit Lavall i Mª Carmen Boldó Roda
                      -Suplents: Fernando Martínez Sanz i Achim Puetz

-Titulars: Fernando Juan Mateu, Luís  Martínez Vázquez de Castro i Francisco Zamora Cabot.

-Suplents: Mª José Senent Vidal, Agustín Viguri Perea i Iciar Cordero Cutillas.

Es proposa el dimarts 7 de juliol a les 9.30 per a reunir-se, en cas de ser aprovada, la Comissió de contractació.

Castelló de la Plana, 16 de Juny de 2020

Federico Arnau Moya