24/05/2022 | DPR

Vicente Mampel, Ciara

Zamora Cabot, Francisco Javier

DESENVOLUPAMENT DE L’ORDRE DEL DIA

Mitjançant correu electrònic amb data 14/03/2022, el Secretari del Departament de Dret Privat, Federico Arnau, convoca a Consell Presencial de Departament, que tindrà lloc dijous, 17 de març de 2022, a les 11.30 hores en primera convocatòria i a les 12 en segona convocatòria, al seminari JC2033DS del Departament de Dret Privat:

Orde del dia:

1.- Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior

2.- Aprovació, si es el cas, de la sol·licitud de proposta de nomenament com a professorat emèrit de Francisco Zamora Cabot. En la Secretaria del departament consta la documentació que acredita que el sol·licitant compleix els requisits de l’article 1.3 de la Normativa sobre professorat emèrit de la universitat Jaume I (aprovat en el Consell de Govern nº 31 de 31/01/2013):   “a) Haver complit setanta anys d’edat. b) Haver prestat, al menys, 25 anys de servei actiu en una universitat pública  espanyola, dels quals, com a mínim, 15 anys han de ser de servei actiu en l’UJI amb dedicació a temps complet. c) Comptar almenys amb quatre trams d’investigació (sexennis) reconeguts per la Comisión Nacional Evaluadora de la Actividad Investigadora (CNEAI). d) Comptar almenys amb cinc trams docents (quinquennis). e) Acreditar activitat investigadora en els darrers cinc anys: direcció de tesis doctorals, coordinació de projectes d’investigació, publicacions, etc. Els efectes són per al primer semestre del curs acadèmic 2022-2023. La documentació justificativa la teniu a la Secretaria del Departament.

3.- Aprovació, si es el cas, de la sol·licitud de Patricia Escribano Tortajada demanant la dotació d’una plaça de promoció de professorat Titular d’Universitat (TU). La documentació justificativa la teniu a la Secretaria del Departament.

4.- Aprovació, si es el cas, de la sol·licitud de Ramón Aznar i García demanant la dotació d’una plaça de promoció de professorat Contractat Doctor (PCD). La documentació justificativa la teniu a la Secretaria del Departament.

5.-Aprovació, en el seu cas, si és el cas, de la sol·licitud per part de l’Àrea de Dret mercantil de la transformació d’una plaça de professorat Ajudant en Ajudant Doctor (AJD), Tipus I, amb efectes primer semestre del curs acadèmic 2022-2023.

6.- Aprovació, si és el cas, de la sol·licitud per part de l’Àrea de Dret mercantil de la creació d’una plaça a temps complet de Professorat Ajudant (AJ), amb efectes per al primer semestre del curs acadèmic 2022-2023.

7.- Aprovació en el seu cas de sol·licitud de permís per estada d’investigació a l’estranger de Silvia Madalina Boboc al Max Planck Institute for Innovation and Competition (Alemanya). La estada serà des de l’1 d’Octubre al 31 de Desembre de 2022. La documentació justificativa la teniu a la Secretaria del Departament.

8.- Aprovació en el seu cas de sol·licitud de permís per a una estada d’investigació de dos mesos a la Universitat de Sevilla formulada per Chiara Marullo. La estada serà des del 15 de setembre al 15 de novembre de 2022. La documentació justificativa la teniu a la Secretaria del Departament.

9.- Precs i preguntes.

Desenrotllament de la sessió

1.- Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió

S’aprova l’acta de la sessió anterior per unanimitat

2.-  Votació de la sol·licitud de proposta de nomenament com a professorat emèrit de Francisco Zamora Cabot..

La votació sobre la sol·licitud del professor Zamora va tindre caràcter secret. Varen emetre el seu vot les onze persones assistents a la reunió. Altres cinc persones varen delegar per escrit el seu vot. Ramon Aznar i Garcia i Carmen Boldó Roda varen delegar en Federico Arnau Moya, Vicent García Edo va delegar en Iciar Cordero Cutillas; María José Senent va delegar en Patricia Escribano Tortajada; Fernando Juan i Mateu va delegar en Achim Pütz. La doble delegació en la persona de Federico Arnau Moya per ser contraria a lo establert en el Reglament del Departament es va reduir a un vot. Efectuada la votació 13 vots varen ser favorables a la proposta del professor Zamora i 2 vots varen ser en blanc. La sol·licitud es va aprovar per majoria absoluta dels vots emesos.

9.- Precs i preguntes.

No hi ha precs ni preguntes. La Directora del Departament, Iciar Cordero Cutillas, alça la sessió, de la qual, com a Secretari, estenc aquesta acta.

Vist i plau

El Secretari                                                                                La Directora

Federico Arnau Moya                                                              Iciar Cordero Cutillas

Castelló de la Plana, 17 de març de 2022