ACTA DE LA REUNIÓ VIRTUAL DEL CONSELL DE DEPARTAMENT DE DRET PRIVAT
Sessió Extraordinària 02-2022
Consell del Departament de Dret Privat
Data: 11 de febrer de 2022, a les 9 h
DESENVOLUPAMENT DE L’ORDRE DEL DIA
Mitjançant correu electrònic amb data 9/02/2022, el Secretari del Departament de Dret Privat, Federico Arnau, ha convocat Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunió presencial, per a la qual cosa únicament es sol·licita la resposta dels membres, en cas d’haver-la, fins el dia 11 de febrer del 2022 a les 9 hores. En cas de no rebre respostes s’entén que els punts de l’Ordre del dia, que s’acompanyen a continuació, s’aproven per assentiment:
Ordre del Dia
1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.
2.- Aprovació, si escau, d’informe favorable sobre la sol·licitud de venia docendi presentada per la següent persona: Albano Gilabert Gascón, amb DNI 20486346Q i contracte predoctoral del Departament de Dret Privat (FPI-UJI). Els crèdits sol·licitats per impartir docència durant el curs acadèmic 2022-2023 són 6.
3.- Aprovació, si és procedent, d’informe favorable sobre la sol·licitud de renovació de la Comissió de Serveis en la Universitat de Cádiz presentada per Luis Martínez Vázquez de Castro, per al curs acadèmic 2022-2023.
4.- Precs i preguntes.
Atès que finalitzat el termini no s’ha rebut cap resposta en contra, queden aprovats el punts de l’ordre del dia. En conseqüència s’alça la sessió de la qual, com a Secretari, estenc aquesta acta.
Castelló de la Plana, 11 de febrer de 2022
Vist i plau
El Secretari del Departament La Directora del Departament
Federico Arnau Moya Iciar Cordero Cutillas