ACTA DE LA REUNIÓ VIRTUAL DEL CONSELL DE DEPARTAMENT DE DRET PRIVAT
Sessió Extraordinària 11-2022
Consell del Departament de Dret Privat
Data: 14 d’octubre del 2022, a les 9 h
DESENVOLUPAMENT DE L’ORDRE DEL DIA
Mitjançant correu electrònic amb data 11/10/2022, el Secretari del Departament de Dret Privat, Federico Arnau, ha convocat Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunió presencial, per a la qual cosa únicament es sol·licita la resposta dels membres, en cas d’haver-la, fins el dia 14 d’octubre del 2022 a les 9 hores. En cas de no rebre respostes s’entén que els punts de l’Ordre del dia, que s’acompanyen a continuació, s’aproven per assentiment:
1.- Aprovació, si escau, de l’Acta de la sessió anterior.
2.- Aprovació, si és procedent, de la proposta d’adaptació del Reglament de Funcionament del Departament de Dret Privat al nou Reglament marc sobre el funcionament de dels departaments de l’UJI , aprovat en la sessió número 21 del Consell de Govern del dia 30 de març de 2012 i modificat en la sessió número 4/2018 del Consell de Govern del dia 11 de maig de 2018, en la sessió número 2/2019 del Consell de Govern del dia 28 de febrer de 2019 i en la sessió número 9 del Consell de Govern del dia 28 d’octubre de 2021.
Atès que finalitzat el termini no s’ha rebut cap resposta en contra, queden aprovats tots el punts de l’ordre del dia. En conseqüència s’alça la sessió de la qual, com a Secretari, estenc aquesta acta.
Castelló de la Plana, 14 d’octubre de 2022
Vist i plau
El Secretari del Departament La Directora del Departament
Federico Arnau Moya Iciar Cordero Cutillas