21/10/2021 | DPR

Consell del Departament de Dret Privat

Data: 17 de setembre  del 2021, a les 9 h

DESENVOLUPAMENT DE L’ORDRE DEL DIA

Mitjançant correu electrònic amb data 14/09/2021, el Secretari del Departament de Dret Privat, Federico Arnau, ha convocat Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunió presencial, per a la qual cosa únicament es sol·licita la resposta dels membres, en cas d’haver-la, fins el dia 17 de setembre del 2021 a les 9 hores. En cas de no rebre respostes s’entén que els punts de l’Ordre del dia, que s’acompanyen a continuació, s’aproven per assentiment:

Ordre del Dia

1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.

2.- Aprovació, en el seu cas, de la proposta del perfil de una plaça de professorat contractat doctor interí en el Departament de Dret Privat, àrea de Història del Dret, y de la proposta de comissió que haurà de resoldre el concurs corresponent, de conformitat amb l’article 5.3 de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d’accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló, aprovada en Consell de Govern nº 4 de 30 de setembre de 2011 i modificada en Consell de Govern nº 24 de 24 de maig de 2012.

Perfil de la plaça:

Perfil docent:  Història del Dret i de les Institucions Jurídiques, Història del Dret Foral Valencià

Perfil investigador:  550612. Història del Dret i de les Institucions Jurídiques.

-President (per delegació de la Rectora):

Iciar Cordero Cutillas

-2 membres vocals designats pel departament entre professorat de l'àrea de coneixement de la plaça i arees afins:

Titular: Vicent García Edo, Professor Titular Història del Dret de la UJI

Suplent: Federico Arnau Moya, Professor Contractat Doctor Dret civil. UJI

Titular: Amparo Montañana Casani, Professora Titular de Dret Romà de la UJI

Suplent: Fernando Juan Mateu, Professor Titular de Dret Mercantil de la UJI.

-1 vocal nomenat pel Rectorat i designat pel Consell de Govern, de entre els 5 següents que proposa el Departament:

-Carmen Lázaro Guillamón, Professora Titular Dret Romà de la UJI

-Maria José Senent Vidal, professora Titular Dret Mercantil de la UJI

-Pilar García Trobat, Catedràtica Història del Dret, Universitat de Valeència

-Pascual Marzal Rodríguez, Catedràtic Història del Dret, Universitat de València

-Javier Palao Gil, Titular Història del Dret, Universitat de València

Suplents:

-Yolanda Blasco Gil. Titular Història del Dret, Universitat de València

- Maria Pilar Hernando Serra, Titular Història del Dret, Universitat de València

-Carlos Tormo Villalonga. Titular Història del Dret, Universitat de València

-Carmen Boldó Roda, catedràtica Dret Mercantil de la UJI

-Francisco Zamora Cabot, catedràtic Dret Internacional Privat de la UJI

3.- Aprovació, en el seu cas, de la proposta de Barem per a la categoria de professorat contractat doctor amb caràcter interí de l’Àrea de d’Història del Dret i de les Institucions Jurídiques.

Atès que finalitzat el termini no s’ha rebut cap resposta en contra, queden aprovats el punts de l’ordre del dia. En conseqüència s’alça la sessió de la qual, com a Secretari, estenc aquesta acta.

Castelló de la Plana, 17 de setembre  de 2021

Vist i plau

El Secretari del Departament                                          La Directora del Departament

Federico Arnau Moya                                                       Iciar Cordero Cutillas