Marta Estrada Guillén
Perfil personal
Ressenya Personal
Doctora en Gestió i Administració d'Empreses per la Universitat Jaume I; Llicenciada en Ciències de la Informació: Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Cardenal Herrera CEU San Pablo; Master en Gestió Comercial i Màrqueting per ESIC. Professora del Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I de Castelló des de l'any 2000 impartint classes en primer i segon cicle, graus, Master de Recerca de Mercats, programa de doctorat Gestió Empresarial. A més ha impartit docència en titulacions privades per a l'Escola Superior de Negocis, graus superiors de formació empresarial, cursos de formació continuada i ocupacional, cursos d'estiu, postgraus, etc. Ha dirigit diversos cursos d'estiu i sis edicions curso de postgrau “Les persones majors: Noves necessitats, nous consumidors”. Pertany al grup de recerca IMK de la Universitat Jaume I i al grup de recerca Comunicació i Públics Específics de la Universitat d'Alacant. Ha obtingut diversos premis: Premi de Recerca ESIC-Bancaixa, Premi de Creació d'empreses de la Cambra de comerç de Castelló (Espanya), V Premi d'Innovació Educativa i Docència de la Universitat Jaume I, X Premi d'innovació Educativa i Docència de la Universitat Jaume I. Ha publicat en revistes científiques JCR i en altres d'impacte tant de caràcter nacional com a internacional. Ha presentat treballs en 50 congressos nacionals i internacionals. És autora de tres capítols i deu llibres, set de caràcter investigador i tres de caràcter docent. Ha format part del comitè organitzador i científic del Congrés Nacional de Màrqueting 2011, del Congrés Internacional Docent en Màrqueting Públic i No Lucratiu en 2009, 2010, 2011, 2013, 2015. Ha exercit diversos llocs de responsabilitat a l'Àrea del Màrqueting en diverses empreses durant 8 anys. Ha participat en 10 projectes de recerca i en 14 d'innovació i millora educativa.
Càrrecs
Grups d'investigació i Instituts
Grups d'innovació educativa
Docència
Assignatures amb docència
Assignatures | Titulació |
---|---|
AE1031 - Tècniques de Vendes | Grau en Administració d'Empreses |
AE1049 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Administración de Empresas |
CA0919 - Fonaments del Màrqueting | Grau en Comunicació Audiovisual |
PHF002 - Màrqueting Internacional | Màster en Comerç Internacional |
SRB004 - Anàlisi Avançada del Consumidor i la Competència en el Pla de Màrqueting | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
SRB007 - Màrqueting Internacional | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
SRB008 - Direcció d’Empreses Internacionals | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
SRB009 - Estratègia de Fidelització de Clients | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
SRB010 - Construcció de Marca en Mercats Internacionals | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
SRB100 - Treball de Final de Màster | Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats |
Tesis
Direció de tesis
Diego Monferrer Tirado, Marta Estrada Guillén. Universitat Jaume I (Espanya). Idrovo Arguello, Manuel Alexander. Num. Excel·lent Cum Laude. 25-10-2019.