UJI
  • UJI
  • Universitat Jaume I

IMK - Innovación en Marketing


grupo

Coordinació:
card Miguel Angel Moliner Tena

Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting

Nombre de doctors: 12

IMK és un grup de recerca constituït l’any 2001. Actualment som dotze investigadors i investigadores a temps complet, a més de personal de recerca en formació i col·laborador de caràcter temporal. Des de 2001 hem desenvolupat una intensa tasca d’investigació acadèmica i de transferència a empreses i institucions. Les principals línies de treball se centren en el sector turístic, el sector bancari i el sector ceràmic. En l’àmbit investigador cal destacar que tots els integrants tenim almenys un sexenni de recerca reconegut per la CNEAI. Durant el període 2013-2018 hem publicat 36 articles del nivell A ANECA Q1 I Q2 JCR; Q1 SJR) i 13 articles del nivell B ANECA (Q3 I Q4 JCR; Q2, Q3 i Q4 SJR). A més, hem publicat 7 llibres i 15 capítols de llibre del nivell A, i 4 llibres i 8 capítols de llibre del nivell B. Finalment, hem presentat 44 ponències i comunicacions en congressos nacionals i internacionals. En aquest període hem participat en dos projectes de recerca finançats en convocatòries competitives. En l’apartat de transferència, IMK ha gestionat set contractes amb empreses i institucions durant el període 2013-2018. La nostra implicació social és alta, i destaca la participació d’alguns membres d’IMK en el Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Castelló, en el Consell Social de l’Ajuntament de Castelló, en la Comissió d’Intel·ligència Competitiva de l’Ajuntament de Benicàssim, en el Comitè de l’Exquisit Mediterrani de Turisme de la Comunitat Valenciana, i en el Comitè Tècnic de Qualicer – Congrés Mundial de la Qualitat del Taulell, entre altres.