Quina finalitat té?
La Bústia UJI de consultes, queixes, suggeriments i felicitacions té com a finalitat primordial donar resposta a les consultes plantejades per les i els usuaris així com canalitzar les queixes, suggeriments i felicitacions respecte al funcionament de l'UJI per tal de millorar aquells procediments que ho necessiten.
D'una banda, permet una comunicació ascendent per part de la persona usuària; d'una altra, aporta visions de la gestió realitzada per la institució des del punt de vista de la persona usuària i finalment l'anàlisi dels comentaris realitzats permet elaborar propostes de millora als diferents serveis / oficines / unitats.
Alguns dels seus objectius són:
- Unificar els canals mitjançant els quals les persones usuàries poden plantejar peticions
- Canalitzar les peticions de les persones que tenen o volen tenir relació amb l'UJI i fer-les arribar a òrgans responsables de la direcció de la Universitat.
- Analitzar els punts forts i febles dels diferents serveis / oficines / unitats administratives des de la visió de les persones usuàries.
- Constituir-se com un instrument per a la millora de la qualitat de les prestacions de l'UJI a les persones usuàries.
Informació proporcionada per:
InfoCampus