Logo UJI Logo de VoxUJI: Periòdic de la Universitat Jaume I
Visualitzar en la web
Número IX. 29/07/2013
Postgrau

Les universitats públiques valencianes rebutgen l'increment de taxes dels màsters

Els cinc rectors han criticat la mesura del Consell de la Generalitat Valenciana que augmentarà encara més la important pujada que ja van experimentar els estudis universitaris en el present curs.

Apps UJI

L'UJI cobreix el 97,63% de les places oferides a nous estudiants

La Universitat Jaume I ha conclòs l’única convocatòria de preinscripció en les titulacions oficials amb una cobertura del 97,63% del total de les places oferides per al pròxim curs acadèmic 2013/2014.

Cursos estiu

181 persones gaudeixen dels cursos d’estiu de la Jaume I

La Jaume I ha oferit durant el mes de juliol una completa programació de cursos d’estiu repartida en diferents espais de la província amb temàtiques que han girat al voltant de la salut, el periodisme, la teconologia ceràmica o l’art.

Estiu Jove

La Jaume I ofereix un programa d'oci estiuenc per a joves

Els participants en la primera edició del programa Estiu Jove van realitzar pràctiques de navegació a vela en el vaixell escola de l'UJI.

Resa Housing

Altres notícies

Capacitat d'aprenentatge

El cervell en repòs permet predir la capacitat d'aprenentatge

Un nou estudi revela que la variabilitat individual existent en les connexions cerebrals condiciona la capacitat d'aprenentatge de les persones.

Fotografia aèrea de la Universitat Jaume I i del barri Raval Universitari

L’UJI tancarà el campus del 5 al 25 d’agost a excepció d’alguns locals

En aquestes dates la Universitat prestarà serveis mínims com el Servei de Registre General i atenció telefònica durant dues setmanes.

Informació de contacte:
Servei de Comunicació i Publicacions