L’UJI tancarà el campus del 5 al 25 d’agost a excepció d’alguns locals La Universitat prestarà serveis mínims de Registre i atenció telefònica durant les setmanes del 5 i 19 d’agost

23/07/2013 | SCP

• Fotografia aèrea de la Universitat Jaume I i del barri Raval Universitari tancament-campus campus1

El tancament de les instal·lacions en determinats períodes permet efectuar un estalvi directe en el consum energètic. | FOTO: VOX UJI

La Universitat Jaume I tancarà el campus del Riu Sec del 5 al 25 d'agost de 2013, una mesura que s'emmarca en la política d'austeritat adoptada per l’UJI. En aquestes dates l'accés al campus estarà habilitat únicament per l'entrada nord-est, on està situada la caseta de vigilància i seguretat, i la Universitat només prestarà serveis mínims com el Servei de Registre General (en la primera planta de l'edifici Rectorat) i atenció telefònica durant dues setmanes, del 5 al 9 i del 19 al 23 d’agost en horari de matí de 9 a 14 hores.

Durant el mes d'agost, romandran oberts els següents locals comercials situats a l'Àgora: Reprografia-Innovació Digital, Omniphone, Vending-Mi Café DRM, Informàtica Altec i l’Òptica Universitària.

El tancament de les instal·lacions en determinats períodes, una mesura que ja es va posar en pràctica el curs passat, permet efectuar un estalvi directe en el consum energètic i racionalitzar els torns de treball i dedicacions dels diferents contractes que donen servei a la Universitat. De fet, l’UJI va aconseguir una important reducció en el consum energètic durant el mes d'agost de 2012 estalviant 78.000 i 1.995 euros en el consum elèctric i d’aigua respectivament.

Des de la direcció de l’UJI s'ha explicat que es continuarà treballant per reduir els costos de manteniment necessaris per al funcionament de la Universitat.