L’UJI obté tres programes d’estudis intensius Erasmus per al curs 2013/2014

23/07/2013 | SCP

• Main lode IIDL programme-Erasmus Main_lode_IIDL

Més de 40 persones entre estudiants i professors van participar a l'UJI en el Programa Intensiu Erasmus de Desenvolupament Local «Main Lode» durant el mes de juliol. | FOTO: VOX UJI

L’Organisme Autònom de Programes Educatius Europeus (OAPEE) ha concedit a la Universitat Jaume I tres programes intensius Erasmus per al curs 2013/2014. Es tracta de la renovació per segon any consecutiu del programa intensiu «Main LODE (Local development throught Europe: a multinational and interdisciplinary approach)», coordinat pel professor Joan Serafí Bernat, i l’aprovació de dos nous programes intensius: «Sustainable forest management in rural areas», coordinat per la professora Leonor Hernández, i el programa «Global identity», coordinat per la professora Rosana Peris per al Màster en Cooperació per al Desenvolupament.

A més, l’UJI participa com a sòcia en el projecte «HERCULES drawing as communication tool of students of architecture/engineers from European universities», el qual tindrà lloc a Gliwice i Opole (Polònia), a finals de juliol de 2013, coordinat per la professora Teresa Gallego del Grau en Arquitectura Tècnica. En darrer lloc, l’UJI s’ha adherit a dos projectes més: un sobre recursos humans, «HRM in Europe and future perspectives», coordinat per la Universitat d'Arnhem Business School, dels Països Baixos, en el qual col·laboren els professors Ricardo Chiva i Antonio Grandío; i un altre sobre turisme, «International tourism enterprise development», coordinat per la Universitat de Salford (Regne Unit), en què participaran els professors Rafael Lapiedra i Rosa Rodríguez.

Un programa intensiu Erasmus és un programa d'estudis de curta durada en el qual participa estudiantat i personal docent d'institucions d'educació superior de diferents països, que es troben durant almenys 10 dies per a realitzar una activitat conjunta que no es pot dur a terme a distància. L'OAPEE finança el desplaçament i l'allotjament del professorat i de l’estudiantat, que pot obtenir el reconeixement acadèmic de l'activitat si està matriculat en un grau o màster de les universitats sòcies europees.

Més informació: http://www.uji.es/CA/serveis/otci/prog/intera.html.