El campus de l’UJI es converteix en terreny de joc i diversió amb l’Escola d’Estiu per a Xiquets i Xiquetes

22/07/2013 | SCP

• Escola de xiquets i xiquetes escola-xiquets escola_estiu

Els xiquets i xiquetes de l'Escola d'Estiu van realitzar excursions al parc d’atraccions de Marina d’Or, Navajas-Segorbe, les Santes i Montanejos. | FOTO: SERVEI D'ESPORTS

Durant el mes de juliol, la Universitat Jaume I es va transformar en terreny de joc per als més menuts de la casa amb l’Escola d’Estiu, una proposta d’oci i entreteniment estiuenc amb un ampli programa d’activitats en què van participar més 550 xiquets i xiquetes entre quatre i 16 anys.

Les arts plàstiques van ser protagonistes a l’Escola, una activitat on els més menuts van demostrar la seua habilitat manual i imaginació amb la creació de disfresses, murals, pintures rupestres o mosaics. Però els xiquets i xiquetes de l’Escola no sols van demostrar les seues destreses amb els llapis de colors i retoladors; el domini de les noves tecnologies també es va fer patent en les classes d’informàtica o les pràctiques de robòtica en el cas dels més majors.

Pel que fa a les activitats esportives, els xiquets i xiquetes van poder gaudir de les instal·lacions del campus, com ara la zona de raquetes, amb les classes de pàdel o tennis. No obstant això, amb la calor de l’estiu també va ser imprescindible posar-se a remull a la piscina coberta o jugar a llançar-se globus d’aigua, unes activitats d’allò més refrescants i divertides. Per la seua part, els més majors també van tindre ocasió de practicar esports aquàtics al Club Nàutic de Castelló, on van realitzar piragüisme i vela.

Com ja és habitual, no van faltar les eixides fora del campus amb jornades a la platja o visites al parc d’atraccions de Marina d’Or. Així mateix, per tal de conèixer nous paratges i estar en contacte amb la natura, es van realitzar excursions a Navajas-Segorbe, les Santes i Montanejos, així com acampades de tres dies a Penyagolosa per als majors.