Segona edició del Premi a l'excel·lència acadèmica del Club de Recursos Humans a TFG del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans de l'UJI

22/03/2024 | FCJE

El Club de Recursos Humans convoca la segona edició del Premi d'Excel·lència Acadèmica en Recursos Humans.
La finalitat del Premi d'Excel·lència Acadèmica en Recursos Humans és, d'una banda, motivar a l'estudiantat per a la realització de treballs de qualitat i amb un alt índex d'aplicabilitat i, d'altra banda, proveir a les empreses i la societat de Castelló d'un mode de “captar talent” estrenyent la relació de l'estudiantat amb el món professional dels Recursos Humans.

Qui el pot sol·licitar: L'estudiantat del Grau en Relacions Laborals i Recursos Humans de la Universitat Jaume I que ha defensat el seua TFG en el curs 2022/23.

Requisits: haver obtingut una qualificació d'excel·lent o matrícula d'honor.

Quantia del premi: 250 €

Termini de presentació: 12 d'abril de 2024 (inclòs)

Bases de la convocatòria

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques