Campionat Interuniversitari bugaMAP de la Comunitat Valenciana i Múrcia

31/01/2024 | FCJE

Els estudiants de l'UJI guanyadors del joc empresarial bugaMAP competiran en el Campionat Interuniversitari bugaMAP de la Comunitat Valenciana i Múrcia

L'equip guanyador de la competició bugaMap celebrada el passat 22 de novembre en l'UJI ha sigut seleccionat per a participar en la final del Campionat Interuniversitari bugaMAP de la Comunitat Valenciana i Múrcia 2023-2024.
Els representants de l'UJI Paula Fernández, Eva Ortega, Karim L'Haddad i Daniel Marín del grau d'Administració d'Empreses, tutoritzats pel professor Víctor del Corte, es disputaran el guardó amb els equips formats per estudiants de les universitats Miguel Hernández d'Elx, la Universitat de València i la Universitat Catòlica Sant Antoni de Múrcia.

La final es realitzarà el 7 de març en el marc de FORINVEST, el major esdeveniment nacional del sector financer-empresarial, en Fira València. Els equips seleccionats de cada universitat hauran de prendre decisions relacionades amb el mercat, la variació de despeses, la distribució de les seues inversions i la política de reassegurances. El joc es realitza amb l'objectiu de tenir una visió integral de la companyia i d'aprendre a treballar en equip.
Aquesta activitat forma part del programa UJILab Innovació, impulsat pel Vicerectorat d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica de l'UJI gràcies a la Fundació MAPFRE i la Càtedra INCREA, i té com a objectiu donar suport a la creació d'equips liderats per estudiants que treballen en el desenvolupament de projectes innovadors i participen en competicions i reptes a nivell nacional i internacional.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques