Estudiants de l'UJI participen en el Parlament Universitari 2023 organitzat per Les Corts

11/05/2023 | FCJE

El 5 de maig es va celebrar en Les Corts la sessió conclusiva del Parlament Universitari. L'activitat té per objecte la preparació per part d'un grup d'estudiants de cada universitat d'un programa de govern i la defensa del mateix en la seu del parlament autonòmic, i culmina amb l'elecció del President del Consell universitari.

En aquesta ocasió han participat, al costat de joves d'altres sis universitats valencianes, els alumnes de 2n curs del Grau en Gestió i Administració Pública de la Universitat Jaume I, dirigits per les professores Beatriz Tomás i Lola Cubells (del grup d'innovació educativa Dret Constitucional UJI).

Encara que en aquesta edició va resultar guanyadora la Universidad CEU Cardenal Herrera, els nostres estudiants, amb Rania Oukhchine Saiglaguezal (qui, com a candidata a la Presidència, va defensar el programa de govern elaborat pel grup) i Alejandra Paloma Marín Pérez (qui es va encarregar del torn de rèplica) al capdavant, van exercir un magnífic paper.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques