PhD. Trobada d'Economia, Finances i Empresa MEFIB 2023

Títol: PhD. Trobada d'Economia, Finances i Empresa MEFIB 2023
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Organitza
Els Departaments d'Economia, Finances i Comptabilitat, i Administració d'Empreses i Màrqueting, de la Universitat Jaume I.
L'Escola de Doctorat, i els instituts d'investigació d'Economia Internacional (IEI) i de Desenvolupament Local (IIDL) de l'UJI.

Col.laboren: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de l'UJI, i la International Network for Economic Research (INFER).

Breu descripció:

El MEFIB 2023 és una trobada acadèmica per a estudiants de doctorat i joves investigadors de diferents universitats en l'àmbit de l'economia i l'empresa, que pretén constituir un fòrum per presentar el seu treball de recerca i rebre comentaris i establir xarxes amb acadèmics més experimentats. Aquest esdeveniment representa una aposta de la Universitat Jaume I de Castelló pel futur com a centre punter de recerca dins del territori i fora d'ell.

Conferència inaugural a càrrec del catedràtic Vicent Soler i Marco, Catedràtic de la Universitat de València i President del Consell Social de la Universitat de València.

L'acte serà presidit per la rectora Eva Alcón

Més informació: https://sites.google.com/uji.es/mefib2023/home