Esperit emprenedor, creació d'empreses i innovació en el Mediterrani

21/11/2018 | FCJE

CONFERÈNCIA:  Esperit emprenedor, creació d'empreses i innovació en el Mediterrani

Coautores:
Prof. José Ruiz Navarro (Univ. de Cadis)
Prof. Juan Pablo Diánez González (Univ. de Cadis)

Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques (JAA205FR). Universitat Jaume I

Dia i hora:  divendres 23 de novembre de 2018, 10:00 a 12:00 (entrada limitada)

Intervindran:
D. David Cabedo Semper. Vicerector Adjunt de Transferència, Innovació i Emprendedurismo.
D. Juan Ángel Lafuente. Director de la Càtedra Ciutat de Castelló.
D. Jorge Garcés Ferrer. President de Geomett. Mediterranean Geopolitics and Public Policies.
D. Diego Rodríguez Palenzuela. Cap Divisió. Banc Central Europeu.
Autoritats Acadèmiques.

Ponent:
Dr. José Ruiz Navarro, Catedràtic Universitat

Currículum:
Catedrático Emèrit d'Organització d'empreses en la Universitat de Cadis. Coordina a Espanya el projecte internacional GUESSS (Global University Entrepreneurial Spirit Student´s Survey) des de 2017 i és vocal del Comitè Executiu d'Espanya de l'observatori internacional Global Entrepreneurship Monitor (GEM) i director de l'equip GEM d'Andalusia des de 2003. Té una àmplia experiència professional, en càrrecs d'adreça, com a empresari i com a acadèmic. Com a director de la Càtedra d'Emprenedors de la Universitat de Cadis (2007-2017) ha col·laborat en la creació de més de cent empreses basades en el coneixement universitari. Ha sigut Degà de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de Cadis, director del departament d'organització d'empreses de la UCA i president de la xarxa nacional d'ACEDE de professors de creació d'empreses. Ha dirigit i participat en nombrosos projectes de recerca relacionats amb l'adreça estratègica, la creació d'empreses i el desenvolupament regional que han donat lloc a llibres i articles en revistes estrangeres i nacionals.

Formació Transversal de l'Escola de Doctorat

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques