06/11/2015 | FCJE

L’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local, el grup d’investigació FACES i la Xarxa Sostenible i Creativa organitzen el pròxim 18 de novembre la V Trobada «Humanitzant l’Economia» a l’UJI. L’objectiu és facilitar un lloc de trobada per a persones vinculades al consum conscient, l’emprenedoria amb valors i les inversions ètiques. Com a novetat respecte a les anteriors trobades, enguany se celebrarà també el I Fòrum d’Inversions Ètiques. Comptarem amb la presència de Jaume Gurt Davi (CEO d’Infojobs) i de Joan Antoni Melé (membre del Consell Assessor de Triodos Bank).

Si teniu una experiència empresarial que voleu compartir com a microponent, si compteu amb un projecte amb valors i impacte social i necessiteu inversió per a dur-lo a terme, o simplement teniu interès i voleu acudir com a assistent, podeu trobar informació sobre el contingut i inscripció en la pàgina web de la trobada i del fòrum: humanizandolaeconomia.wordpress.com

Data: 18 de novembre
Lloc: sala d’actes Alfons el Magnànim de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Inscripció i programa: humanizandolaeconomia.wordpress.com/