VIII TROBADA ACADÈMIC-PROFESSIONAL TRADMED-UJI

15/05/2023 | FCHS

El proper 27 de maig de 2023 tindrà lloc la VIII Trobada Acadèmic-Professional TradMed-UJI, organitzada pel Màster Universitari en Traducció Mèdic-Sanitària.

La trobada està adreçada a tots els estudiants i professors en les diverses edicions i el seu propòsit és intercanviar experiències professionals i acadèmiques, i estrènyer els llaços que van sorgir durant el màster.

La conferència plenària anirà a càrrec de Maria Fernanda Lozano, traductora de plantilla de l'Organització Panamericana de la Salut i professora del Màster, que impartirà la conferència “Preparació i adaptació: la tasca del traductor especialitzat en l'entorn actual”.

A continuació, antics estudiants del Màster compartiran les seves experiències en dues taules rodones: Esther Andrés i Marina Vaquero a la taula sobre la pràctica professional i Manuel Domínguez i Martina Permanyer a la taula sobre la investigació en traducció mèdic-sanitària.

La jornada finalitzarà amb un dinar on continuar debatent i compartint experiències.

Inscripció per assistir-hi presencialment

Inscripció per assistir-hi online