Dia del Llibre - Assolir els somnis literaris

17/04/2023 | FCHS

ASSOLIR ELS SOMNIS LITERARIS

Després que en les tres edicions anteriors d'aquesta activitat entorn del dia del llibre en la Facultat de Ciències Humanes i Socials de l’UJI es retera homenatge als escriptors Santiago Posteguillo i Rosario Raro i a l'editor Leo Campos, en aquesta ocasió els protagonistes seran alguns dels autors del taller d'Escriptura Creativa de l’UJI, activitat que va començar la seua marxa fa quasi vint anys i que és ara una de les aules del SASC i del vicerectorat de Cultura.

En aquest acte, que tindrà lloc dijous que ve 20 d'abril a les 12.00 hores en la Sala de graus Germà Colón de la FCHS, intervindran: Quique Masó, José Miguel Martínez Manzanera, Rosana Carceller, Rosa Grimaldos, Verónica Fernández, Ana María Borrás, Jorge Martínez Zarzoso, Cristina Laborda, Rosa Miró, Rosalía Martín, José Antonio Ruiz Salvador, Josep Miralles i Ana Pascual en representació de molts altres, dels més de set-cents alumnes que fins hui han passat per l'Aula d'Escriptura Creativa d'aquesta universitat que comprèn els tallers d'Iniciació i Avançat del campus del Riu Sec i el de la seu del Camp de Morvedre de Port de Sagunt, tots ells dirigits per l'escriptora Rosario Raro.

La biblioteca amb els llibres publicats pels autors d'aquest curs ja ha aconseguit els cent volums i el palmarès de premis rebuts pels seus participants ha superat amb escreix aqueixa xifra.

En aquest acte, organitzat pel Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de l’UJI, intervindrà també l'escriptor Pasqual Mas. Els participants d'enguany ens comptaran com van aconseguir veure enquadernada la seua idea, és a dir, el trajecte que van recórrer entre l'imaginat i la seua obra publicada.

Tal vegada, en molts d'aquests casos es complisca allò que deia Richard Bach respecte a que “un escriptor professional és un amateur que no es rendeix”.

Xarrada - Col·loqui amb autores i autors del Taller d'Escriptura Creativa de l'UJI i amb el seu professorat.

En finalitzar l'acte, se sortejaran 10 llibres vinculats amb la producció literària del taller.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials