Setmana d'Orientació dels Màsters Universitaris Aquesta és la teua setmana!

28/04/2021 | FCHS

La Facultat de Ciències Humanes i Socials presenta la seua oferta de màsters durant els dies 4, 5 i 6 de maig en el marc de la Setmana d'Orientació dels Màsters Universitaris organitzada per la Universitat Jaume I.

De manera virtual a través de Zoom, tindran lloc diferents xarrades informatives en què es tractaran els continguts, les assignatures, les eixides professionals i els programes formatius que ofereixen els diferents màsters que s'imparteixen al nostre centre. En aquestes sessions, podràs interactuar amb els responsables de cada títol, resoldre els teus dubtes, conèixer amb més profunditat les característiques dels estudis que desperten el teu interès i descobrir noves possibilitats.

Si estàs pensant a ampliar la teua formació, aquesta és la teua setmana!

Consulta els horaris i inscriu-te a través del formulari en les sessions informatives del màster o els màsters que t'interessen. Uns dies abans, rebràs un correu amb el codi d'accés perquè et pugues connectar i participar.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials