Trobada d'orientació professional & perfils professionals

05/03/2019 | FCHS

Títol de l'activitat - "Trobada d'orientació professional & perfils professionals"

• Tipus. Conferència-col·loqui.

• Data. Dimarts 5 de març de 18:00 h a 19:30 h

• Lloc. Saló d'Actes "Alfons el Magnànim" Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Per segon any consecutiu el Grau de Publicitat i RRPP celebra una sessió d'orientació professional organitzada en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Publicitaris de la Comunitat Valenciana. La sessió, que tractarà d'informar els alumnes d'últim curs del grau sobre els diferents perfils professionals, comptarà amb la participació de professionals de l'àmbit publicitari i de la comunicació. Els alumnes, distribuïts en grups reduïts en funció dels seus interessos, tindran la possibilitat de conèixer les oportunitats laborals més demandades en el sector i plantejar aquelles qüestions que els suscitin major curiositat o incertesa.

• Destinataris. Estudiants de quart curs del Grau en Publicitat i RRPP

• Idioma. castellà