13/06/2019 | FCHS

El 19 de juny es celebrarà la jornada A menjar sa! al Saló de Graus de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

La jornada començarà a les 09.00h (consulteu el programa adjunt).

Us podeu inscriure punxant aquest enllaç d'inscripció

“A menjar sa!” és el lema d'una campanya que fomenta el consum de fruites, hortalisses ,llet i productes lactis entre l'alumnat d'educació infantil i primària dels centres escolars de la Comunitat Valenciana.

La campanya, que serà desenvolupada pel Institut Valencià d’Investigació i Formació Agroambiental (VIFA), s'emmarca dins del programa de distribució de fruites i hortalisses en la Comunitat Valenciana per a aquest curs escolar 2018-2019 i va dirigida a l'alumnat d'aquells centres escolars que han sol·licitat expressament participar en aquest.

D'aquesta manera, es pretén conscienciar als menors i a les famílies de la importància de consumir productes locals produïts mitjançant fórmules mediambientals sostenibles, amb una atenció especial no solament als productes sinó també als envasos i la forma de distribució.

Paral·lelament, IVIFA organitza tres jornades, a Castelló, València i Elx, dirigides als AMPAS i Associacions de Consumidors de la nostra Comunitat, perquè el treball de conscienciació dels xiquets es veja reforçat amb una major consciència dels pares quant a una alimentació correcta com a font de salut dels seus fills.

El programa està finançat amb fons públics provinents de la Unió Europea, del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació i de la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural, i participen més de sis-cents centres escolars de tota la Comunitat Valenciana que han sol·licitat expressament participar en aquest, i més de 130.000 alumnes.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials