I Cicle internacional de conferències. FeminisMES

18/10/2018 | FCHS

L’Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano organitza cada curs, dins de les activitats complementàries, del Màster Universitari en Recerca Aplicada en Estudis Feministes, de Gènere i Ciutadania, un cicle de conferències internacional titulat FeminisMES en el qual expertes i experts de reconegut prestigi comparteixen inquietuds, idees, resultats de recerca, etc., entorn al gènere, el feminisme i la teoria feminista.

Aquestes conferències són d’accés lliure per a les persones interessades, ja que l’objectiu és difondre i promocionar les qüestions de gènere i el feminisme.

El cicle s’organitza entorn de quatre conferències de diferents àrees de coneixement (més informació).

La primera conferència serà el pròxim dimecres 24 d’octubre de 2018, a les 19h., a la Llotja del Cànem i estarà a càrrec de la professora Esther Morillas (Universidad de Málaga), que impartirà la conferència La ritualització dels codis de bellesa en els mitjans de comunicació: Valències de la depilació.

Us esperem.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials