Deu dies contra la violència de gènere Del 15 al 25 de novembre

09/11/2018 | FCHS

La violència contra les dones és un fet que ocorre diàriament i a tot arreu, per això, des de l’Institut Universitari d’Estudis Feministes i de Gènere Purificación Escribano de la Universitat Jaume I, proposem celebrar anualment unes jornades amb el nom Deu dies contra la violència de gèneredel 15 al 25 de novembre.

Entre els diverses activitats que es realitzen estan:

• El Pati de Llum. Del 15 al 25 de novembre. Vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Podeu passar i deixar el vostre missatge en qualsevol moment.
  • Exposició de cartells per l'eradicació de la violència de gènere. Exposició del 20 al 25 de novembre. Vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Les bases les trobareu en: www.if.uji.es.
  • Trobada d'estudiantat per l'eradicació de la violència de gènere. Estrena dels vídeos enviats el 20 de novembre. Posteriorment, es projectaran en el vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. Les bases les trobareu en: www.if.uji.es.
  • Microrrelatario 2018. Es poden presentar originals fins al 15 de febrer de 2019. Les bases les trobareu en: www.if.uji.es.

Programa d'activitatshttp://www.if.uji.es/wp-content/uploads/2018/11/programa2018-3.pdf

Més informació en: www.if.uji.es

Us esperem.