VI Congrés «Investigació i Gènere a la Universitat Jaume I»

25/01/2024 | UI

Data: 15 de maig de 2024

Acte: Congrés

Títol:  VI Congrés Investigació i Gènere a la Universitat Jaume I

Presentació de comunicacions: Fins el 17 d'abril de 2024

Lloc: Saló de graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Horari:  9:00 a 19:00 hores

Entitat: Unitat d'Igualtat (Universitat Jaume I)

Descripció:

La Unitat d'Igualtat de la Universitat Jaume I, en col·laboració amb la Fundació Isonomia, ha organitzat la sexta edició del Congrés Investigació i Gènere a l'UJI, dirigit a promoure i reconèixer la investigació i l'activitat docent en el camp dels estudis de les dones, feministes i de gènere.

En el marc del congrés es donaran a conèixer i difondran els resultats de treballs finals de grau (TFG), treballs finals de màster/postgrau (TFM/TFP), tesis doctorals, projectes d'Investigació i activitat docent de grau, que inclouen el gènere de manera transversal. Així mateix, es donaran a conèixer els treballs que el Comitè Científic seleccionarà, per la seua excel·lència i qualitat, com a mereixedors del VI Premi Investigació i Gènere-Universitat Jaume I. El Congrés abordarà els estudis de les dones, feministes i de gènere organitzats al voltant de quatre blocs temàtics:

• Ciències Jurídiques i Econòmiques
  • Ciències de la Salut
  • Ciències Humanes i Socials
  • Enginyeries, Ciències Experimentals i Tecnologies

Bases integres

Inscripcions al Congrés:

http://inscripcio.uji.es (accedir a la Unitat d’Igualtat i escollir el congrés entre les activitats ofertes). A partir de l'11 de març de 2024

Més informació: congresigualtat@uji.es

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat