Reunió amb la Direcció General d'Igualtat i Diversitat de la Generalitat Valenciana

18/10/2023 | UI

El passat 16 d'octubre va tenir lloc una reunió de treball amb la participació de la Universitat Jaume I i la Direcció General d'Igualtat i Diversitat de la Generalitat Valenciana. Aquesta reunió és conseqüència de la relació que es manté des de fa diversos anys a traves dels convenis subscrits entre la Universitat Jaume I i, la Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge.

A la reunió va assistir per part de la Generalitat Valenciana,  la directora general d'Igualtat, Davinia Bono Pozuelo i, el director general de Diversitat, Stephane Soriano Gómez. Per part de la Universitat Jaume I va estar present la vicerectora de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, Elsa González Esteban; el director de la Unitat d'Igulatat, Fernando Vicente Pachés i, Naiara Martínez Gómez, tècnica Superior d'Atenció a la Diversitat Afectivosexual i de Gènere.

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat