Introducció a la comunicació en una organització esportiva

23/04/2024 | ODE

Data: 7 de maig de 2024

Acte: Jornada

Títol: Introducció a la comunicació en una organització esportiva

Hora: 17'30 a 20'30

Lloc: Llotja del Cànem

Claus per a les bones pràctiques d'un club i l'ús adequat de les xarxes socials dirigida a totes aquelles persones dels clubs esportius de base que s'encarreguen de la comunicació externa i xarxes socials de les entitats.

El curs consta de dos blocs:

1) "La comunicació en l'esport base",  impartida per Guillermo Sanahuja (professor del departament de ciències de la comunicació de la Universitat Jaume I):

Què he de valorar abans de començar un pla de comunicació d'una organització esportiva? Quins són els punts principals d'un pla de comunicació esportiu?  Com a altern la comunicació digital i la resta de la comunicació?  Qúals són els principals públics d'una organització esportiva?  Com puc millorar la comunicació interna del meu club? A través d'aquesta xarrada, es compartiran algunes idees i conceptes bàsics que serviran de guia per a ser eficaços a l'hora d'establir un pla de comunicació elemental d'una entitat esportiva.

2) "Comunicar per a/en/des de/amb xarxes socials", impartida per Amparo Soriano (mitjans socials de la Universitat Jaume I)

Hem de tenir perfils propis en xarxes socials? En quines xarxes i com? Crear un perfil és molt fàcil, però omplir-lo de contingut adequat, molt difícil. Per això hem d'analitzar el nostre públic i objectius per a seleccionar la millor xarxa i impulsar només aquells perfils que puguem mantenir. Perquè el temps és limitat i la comunicació digital infinita.

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis