UJI
Última modificació: 25/03/2015 | Font: COM

Informació personal

BORÉN ALFARO, IRENE MARIA
  • Professor/a Associat/da Laboral
  • Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting - Comercialització i Investigació de Mercats
  • JC1025DD - (964 728550)
  • boren@uji.es

  • Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    AE1018 - Fonaments de Màrqueting Grau en Administració d'Empreses
    AE1025 - Màrqueting Operatiu Grau en Administració d'Empreses
    AE1031 - Tècniques de Vendes Grau en Administració d'Empreses
    AE1049 - Trabajo de Final de Grado Grado en Administración de Empresas
    EC1018 - Fonaments de Màrqueting Grau en Economia
    FC1018 - Fonaments de Màrqueting Grau en Finances i Comptabilitat
    TU0938 - Comercialització de Productes Turístics Grau en Turisme
    TU0943 - Prácticas Externas Grado en Turismo
    TU0944 - Trabajo de Final de Grado Grado en Turismo



    Publicacions


    Capítols de llibre


    • ‘Marketing basics’, una integració teórico-pràctica de les assignatures d’introducció al màrqueting.
    • Irene Maria Boren Alfaro, Luis Jose Callarisa Fiol, Marta Estrada Guillén, Rosa María Rodríguez Artola, Teresa María Vallet Bellmunt. Qualitat educativa i millora docent a l'Espai Europeu d'Educació Superior. Castelló. Ed. Universitat Jaume I. 2006. ISBN 9788480216234. Docent.

    Ponències a congressos


    • Proyecto de coordinación de las prácticas de las asignaturas obligatorias de marketing en la diplomatura de turismo
    • Jaume Llorens Monzonís, Rosa María Rodríguez Artola, Vicente Tortosa Edo, Irene Maria Boren Alfaro, Antonio Martínez Zamora, Romain P. Muzzati. Experiències de millora i innovació educativa de la Universitat Jaume I (curs 2008/09). Actas de la IX Jornada de Millora Educativa de l'UJI. Castellón. 27-06-2011. Docent. 2011. Ed. Universitat Jaume I. ISBN 9788469502990.