L'Aula Virtual concentra la comunicació entre professorat i estudiantat. Cada professor/a organitza la docència en línia en funció de les característiques de l'assignatura i us l'ha de comunicar a través de l'Aula Virtual i/o el correu electrònic de l'UJI. Ací trobareu les indicacions sobre la feina que heu de fer i com fer-la, el fòrum de tutoria, enllaços a més recursos i podreu entregar els treballs. Podeu trobar més informació sobre el funcionament d'aquesta plataforma en el manual Aula Virtual | Alumnat.
Si el professorat ho considera convenient, pot realitzar les classes mitjançant aplicacions de videoconferència com Google Meet. També pot gravar vídeos i publicar-los en l’Aula Virtual. Quan la classe es faça per videoconferència el professorat us indicarà com fer-la i us enviarà l'enllaç perquè us pugueu connectar-hi.
Heu de tenir en compte que si la videoconferència es grava i activeu la vostra càmera web i micròfon estareu donant consentiment a què la vostra imatge i veu puga ser enregistrada. Si no hi esteu d'acord, apagueu la càmera i el micròfon.
Aquestes dreceres del teclat us poden ser molt útils amb Google Meet:
El següent material us pot ajudar en el funcionament de Meet: Full de referència de Google Meet (elaborat pel CENT) i Suport amb Google Meet.