panoramica UJI

Programa de doctorat en Psicologia

09/11/2017 | USE

El programa de doctorat en Psicologia suposa la fusió de tres programes previs en l'àmbit de la psicologia, que havien rebut la distinció de menció de qualitat i l'informe favorable de menció d'excel·lència del Ministeri d'Educació. El present doctorat, per tant, compta amb tres línies d'investigació sòlides amb reconeixement nacional i internacional. Aquestes línies són: Psicologia i tecnologia per a la promoció de la salut i el benestar, Cervell i conducta, i Desenvolupament i intervenció familiar, educativa i social. Els equips de recerca que dirigeixen les tres línies compten amb vincles acadèmics i científics amb diversos centres i entitats nacionals i internacionals que facilitaran, tant la formació i la mobilitat dels estudiants, com la seua inserció en el món laboral.

El programa de doctorat en Psicología és un programa de la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Amparo Herrero Llobregat (mherrero@uji.es)
Coordinació acadèmica: Cristina Botella Arbona (botella@uji.es)