panoramica UJI

Directors i directores de tesi externs al programa

Última modificació: 25/05/2017 | Font: USE

El director o directora de tesi doctoral és la persona responsable de la supervisió de les tasques investigadores del doctorand o doctoranda. Pot ser director o directora de tesi qualsevol doctor o doctora espanyol o estranger amb experiència investigadora acreditada, independentment de la universitat o institució on preste els seus serveis. La Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat (CAPD) junt amb l’Escola de Doctorat, avaluen o reconeixen aquesta acreditació i aproven la designació com a director o directora.

Procediment d’acreditació d’experiència investigadora a l’efecte de direcció de tesi doctoral per a doctors i doctores no pertanyents als programes de doctorat:

El director o directora extern al programa indicarà en el moment de la proposta de supervisió de tesi la data del últim sexenni viu.

Els doctors i doctores novells que no tinguen encara l'equivalent a un tram de recerca podran codirigir tras l’aprovació del Comitè de Direcció de l’Escola de Doctorat. A tal fi, els investigadors i investigadores externs al programa que vulguen dirigir tesis i no tingen sexennis reconeguts, hauran de fer una sol·licitud dirigida a l’Escola de Doctorat, indicant cinc resultats d’investigació, que seran revisats tenint en conter els criteris de la CENAI per a validar el tram de recerca. La CAPD del programa, també farà un informe, i finalment serà el Comitè de Direcció de l’Escola de Doctorat qui aprovarà el director o directora tenint en compte els dos informes independents. Aquesta aprovació serà valida durant quatre anys.

Relació de directors i directores no inclosos en la memòria original del programa de doctorat en Psicologia que estan supervisant tesi en l'actualitat.

Professorat pertanyent a la Universitat Jaume I:

Agost Felip, María Raquel (Raquel.Agost@uji.es)

Andrés Roqueta, Clara (candres@uji.es)

Bresó Esteve, Edgar (edgar.breso@uji.es)

Cifre Gallego, Eva (Eva.Cifre@uji.es)

Forn Frías,Cristina (forn@uji.es)

García Bacete, Francisco Juan (fgarcia@uji.es)

González Aragón, Carlos Manuel (aragon@uji.es)

Ibáñez Ribes, Manuel Ignacio (iribes@uji.es)

Llorens Gumbau, Susana (llorgum@uji.es)

Martínez García, Fernando (femartin@uji.es)

Martínez Martínez, Isabel María (Isabel.Martinez@uji.es)