SCP

Gmail

UJI-Encultura, videojoc Sogorb

El treball forma part dels projectes culturals que van ser subvencionats en el passat exercici 2023 a través de les ajudes del programa UJI-Encultura.

Aniversari UJI

L’UJI ha lliurat la Medalla de la Universitat a Joan Manuel Serrat en l’acte de celebració del 33è aniversari de la institució

TalentCID Day

L'esdeveniment va reunir a la Casa de l'Estudiantat a un centenar d'estudiants de diferents graus i màsters de l'UJI disposats a desafiar els seus límits i potenciar les seues habilitats en un entorn d'innovació i creativitat.

Premi Neurociències Aula Jazz Pharmaceuticals

L'estudiant del Grau en Medicina que ha rebut el guardó ha sigut Víctor Alonso Chornet.

Formació Dual Universitària

​​​​​​​L'objectiu és que els graus en Química i en Enginyeria Química i el màster en Enginyeria Industrial tinguen caràcter dual en el curs 2024-2025. Per a això, l'UJI s'ha reunit avui amb empreses interessades a treballar la formació i captació de talent a través de la formació dual.

Seminari: «Polítiques i iniciatives per a la Defensa de DDHH, cas El Salvador»

26 de febrer de 2024, a les 14.30 h, a la sala d'actes de l'Escola de Doctorat i Consell Social

Taller de Fotografia | Classe oberta al públic |«El poema es mesura en anys llum» de Javier Vicedo Alós

Dimarts, 27 de febrer de 2024 | 19 h | Entrada lliure fins a completar aforament | Sala de conferències de MENADOR espai cultural

II Jornada Aula Intur «Hui estudiants, demà hotelers»

28 d'octubre, a les 9 h, a l'Hotel Intelier Rosa

#TechnoCharlas #Episode2

El dia 28 de febrer, a les 11 h, a l'aula TD1302FR de l'ESTCE i online, Tecnocharla a càrrec d'Antonio Fernandes hacker espanyol, expert en ciberseguretat amb una àmplia trajectòria en l'àmbit. És conegut per la seua labor de divulgació, formació i conscienciació sobre la seguretat informàtica.

Jornada: «Els costos econòmics i jurídics de la producció bruta»

29 de febrer, a les 9.15 h, Sala d'actes de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals

Curs: «Alimentació saludable des de 0» (0.5 crèdits)

20, 22, 27 i 29 de febrer, a l'ESTCE