SCP

Gmail

Novetats de la col·lecció «Biblioteca de les Aules»

«El habla de Puebla de Arenoso» y «La casa de Almenara a través de la historia» són els dos títols que s'uneixen a la col·lecció.

I Simposi en Emergències, Rescat i Robòtica d’Intervenció

Més d’un centenar de professionals i acadèmics de les emergències i la robòtica han participat a la Universitat Jaume I de Castelló en el I Simposi en Emergències, Rescat i Robòtica d’Intervenció, una trobada que busca apropar la investigació i desenvolupament en robòtica d’intervenció a l’activitat diària que realitzen els cossos d’emergències i rescat.

Semiconductor antimicrobià

El personal investigador d’ambdues universitats treballa conjuntament des de fa més d’una trentena d’anys en l’obtenció de nous materials.

| CINEMA | El mal no existe - Aku wa sonzai shinai

Dg. 26 de maig de 2024‒ 19h | 3 € ‒ Tarifa reduïda: 2 € | Japó. 2023. Color. 106 min. DCP. Versió original en japonès subtitulada en castellà. No recomanada menors de 12 anys| Paranimf de la Universitat Jaume I

entrades

Imaginària 2024 | Exposició | "365º" de Eugenio Recuenco